ارزش ویژه برند هیتاچی

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
  • نظرات : بدون دیدگاه

ارزش- ویژه -برند- هیتاچی

در شرایط پر رقابت بازارهای کنونی به دست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مصرف کننده به طوری که مصرف کننده وفادار شرکت بماند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اساس  وفاداری  همواره بر مبنای اعتماد شکل می گیرد و هرچه مشتریان نسبت به یک برند اعتماد بیشتری داشته باشند وفاداریشان نیز نسبت به آن برند افزایش می یابد و در این صورت فرایند خرید مصرف کنندگان بدون مقایسه مزیت ها و هزینه های ناشی از محصول صورت می گیرد، بنابراین وفاداری به یک برند اعتماد به آن را نیز در بر میگیرد و اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری در تمام مراحل از اتکا به فروشنده گرفته تا تحویل خدمات تعریف کرد و اعتماد نقش مهمی در ساخت روابط مستحکم مصرف کنندگان – برند  داشته و روابط مثبتی با وفاداری به برند دار د  و از جمله عواملی که در رسیدن به این جایگاه در ذهن مصرف کنندگان موثر است، ارزش ویژه برند است.

برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات می شوند مصرف کنندگان قادر به تجسم و شناسایی بهتر خدمات آن ها می شوند و همچنین سطح بالایی از ارزش ویژه برند میزان رضایت مشتری ، قصد خرید مجدد و سطح وفاداری را افزایش می دهد.

مدیران شرکت هیتاچی همواره با آگاهی از ارزش ویژه برند هیتاچی که در ۱۰۰ سال فعالیت خود در بازار جهانی کسب کرده کوشیده اند تا با ارائه محصولات با کیفیت  و خدمات پس از فروش برتر و ارائه محصولات با قیمت مناسب جهانی این ارزش ویژه را در ذهن مصرف کنندگان حفظ و ارتقاء داده تا مصرف کنندگان با علم به این ارزش برند هیتاچی به بررسی تفاوت ها و منحصر به فرد بودن محصولات بپردازند و با اطمینان و اعتماد محصولات هیتاچی را برگزیده و همچنان وفادار بمانند و این اطمینان همواره درخرید های مجدد از شرکت هیتاچی صورت بگیرد.

بازرگانی رهاورد نماینده انحصاری ابزار برقی هیتاچی ژاپن در ایران